Rare Item To SALE! Wang Kertas 20 Ringgit tuu..

Mari! Mari! Mari!

Dah macam penjual pasar malam dah aku arini.

Haa! Memang aku ada barang BAEKK mau jual pon ni.VERY RARE! Jarang-jarang barang ni orang ada or jumpa. Silap haribulan, ada yang tak tau kewujudan barang ni.

Apa barang baik ni? Ya! Ini ialah WANG KERTAS 20 RINGGIT yang digunakan antara tahun 1982-1995.



Berikut serba sedikit info pasal duit ni..

(1982-1984)
Gabenor : Tan Sri Dato Abdul Aziz Bin Haji Taha
Prefix : TA, TB, TC, TD, TE

(1986-1995)
Gabenor : Tan Sri Dato’ Jaffar Bin Hussein
Prefix : TF, TG, TH


Jadi, wang kertas yang aku ada ni telah dikeluarkan antara tahun 1982-1984 sebab prefix dia ialah TC xxxxxx.

Satu lagi, wang kertas ini ialah cetakan Bradbury Wilkinson & Co


Rare Item ni aku nak jual dengan harga pembukaan RM1,500. Hehehe! Barang rare ni beb!

FYI(For Your Information).. Aku ada buat iklan pasal duit yang aku jual ni kat MUDAH. Klik aje kat sini kalau masih tak percaya.. As seen on MUDAH

Berminat? Call or SMS or email aje terus ok :)

For serious buyer only & first come, first serve!
Pat pat siku lipat,
Siapa cepat dia dapat

-Bersambung- aka -To be continue-

8 comments:

KOKO said...

perghhh...
kecik kecik dulu koko pernah pegang duit ni... tapi sekarang dah tak ada dah

wanUSJ said...

koko mau pegang lagi ka? Bak mai 1,500 dulu.. hehe :p

KOKO said...

haha..1,500 tu ad.. tapi beli basikal lagi bagus..

wanUSJ said...

ape pulak beli basikal..? Buat simpan tabung untuk masa depan laa

KOKO said...

haha... nak basikal gak

wanUSJ said...

Nak basikal jugak, degil budak ni.. Nanti jangan lupa amek basikal dalam entry baru

Anonymous said...

I got this web page from my pal who shared with me regarding this site
and at the moment this time I am visiting this site and reading very informative articles or
reviews at this time.
My web blog :: piano lessons

Anonymous said...

This is a topic that's close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?
Here is my website http://exsonet.asen-connection.De/blogs/entry/Ways-To-Get-Rid-Of-Acne-Acne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.