Bila lagu Misha Omar jadi Lagu Tema PTPTN.. Pulangkan

 Petang hari cuti ni, aku takde keje. Macam biasa, aku layan-layan lah Youtube. Terus aku tengok kat suggestion ada lagu Misha Omar-Pulangkan.


Aku pon terasa meremang bulu roma dok dengar lagu ni.. Hahaha! Saja gatal je kan.


Tapi korang jangan dok nyanyi lagu ni ikut lirik yang asal tapi ikut lirik yang aku kasi kat bawah ni. Tu motif aku sebenar-benarnya..

 Err! Gambar ini adalah sekadar hiasan..

(Ex-Student)
Sedikit bunga yang menggoda
Sekadar dipandang usah dibayar
Kau pasti tak percaya
Duitku bukan untukmu sayang

(Pegawai PTPTN)
Tiada kusangka kau sungguh kejam
Kau peram hutang yang kau pinjam
Namun takkan bahgia kehidupanmu
Bila engkau berkonvo kau milikku
Pulangkan hutang-hutangku-

(Ex-Student)
Oh hentikanlah menghantuiku-

(Pegawai PTPTN)
Oh pulangkan oh pulangkanlah padaku-

(Ex-Student)
Kupulangkan semua hutangku-

(Pegawai PTPTN)
Yang dikau peram tanpa relaku-

(Ex-Student)
Bebaskanlah maafkan daku oh kasih-

(Pegawai PTPTN)
Tiada kemaafan di sini
Kau hutang tanpa bayar sesen lagi
Akan kujejakimu kemana jua
Hingga akhir masa sayang...



-Bersambung- aka -To be continue-

6 comments:

akuinsanbiase said...

haha...adoiiiii....logik btul lgu tu...nk share bley??...:)

wanUSJ said...

silakan share.. macam logik ke, macam kena kat diri seseorg.. keh keh keh!

MSIS said...

wanus...tumpang share sama k..:) credit to you k..:D

wanUSJ said...

Ok MSIS, silakan share hehe.. No probs :)

ifti said...

haha..lirik, irama semua kena!

wanUSJ said...

Enjoy ye kawan-kawan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.