Fulamak! Kereta colour CROME mmg HENSEM!

Aku tak kira, aku memang nak cat kereta WIRA S.E aku dengan colour CROME lepas ni!




-Bersambung- aka -To be continue-

6 comments:

Atiehadvianti said...

1 word.. cantik. tp, sian nanti pemandu lain silau, kalau memandu tengah hari.. blh mengakibatkan aksiden nih..hehehe

Papa Mifz said...

wau...kilat x ingat seh...

salam kenal dr papa mifz yer..:)

azmnor said...

Salam Wan..,

salam kenalan dan TQ follow blog saya....

memang cantik tapi tu laa tak takut silau ker....macam invisible pun jer juga...

wanUSJ said...

salam kenal semua.. Haha! silau2 tu yg payah nak lepas JPJ kott

Blogger Malaysia said...

Wah. bahaya nya.. Kalau kereta ni di bawa, mesti banyak kemalangan. sebab nak tengok kereta lawa kan. haha

wsc said...

sangat wah sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.