Lagu-lagu dari seberang yang aku minat.. sekarang

Hari ni aku tak ada apa-apa idea menarik nak selit dalam ini entry.




So, aku decide nak kongsikan lagu-lagu Indonesia yang aku layan sekarang.. Faktor-faktor sinetron dari sana pon memainkan peranan jugak macam gambar kat sebelah ni.








1) Zivillia - Aishiteru

2) ST 12 -Biarkan Aku Jatuh Cinta

3) Kertas - Kekasih Yang Tak Dianggap

4) Lissa - Keong Racun (Hahahahaha.. takde motif pon)

Versi Asal

Versi Saduran/Miming

Ternyata kalau gitu gayanya cewek-cewek Indonesia, bisa buat laki-laki di sini udah tidak keruan deyh.. Gue enggak lagi, bisa masih control sih hahahaha!

-Bersambung- aka -To be continue-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.