Ada yang bercinta sebab nafsu.. dan ada jugak bercinta sebab IKHLAS


Hmm.. credit pada tuan blog ni, sandx sebab aku
terjumpa balik video klip lagu korea kat bawah ni..



Well, masa mula-mula aku jumpa klip video ni masa aku study 9, 10 tahun lepas. Walaupon aku memang tak paham siket habuk pon bahasa Korea tapi dapat juga rasa cinta dalam klip tu<masa tu takde subtitle lagi..>. Sejak itulah, aku tanam dalam diri aku sesiapa aja yang mencintai diri aku seadanya, dia layak mendapat tempat sebaik-baiknya dalam hati ini.

Hatta, organ dalaman aku perlu dermakan, aku rela. Hey! Fatwa kebangsaan pon dah membolehkan organ manusia di dermakan pada yang memerlukan. Semua ini pinjaman sementara untuk kita sebelum pergi menemuiNya kelak.

Kalau lah semua pasangan yang bercinta dalam dunia ni boleh buat macam yang aku nak buat atau lebih baik dari itu, maka berbahagialah insan seantero alam.. Sesiapa yang dilamun cinta, jagalah cinta itu baik-baik biar apa pun halangan mendatang.

-Bersambung- aka -To be continue-

2 comments:

AzianKhalil said...

mmg teringin nak donate organ..tp tak sure family bagi ke tak..macam tak kott..

wanUSJ said...

kalau dah ada niat tu, bagus lah :)

Good for you.. pahala untuk anda walaupun belum boleh buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.