'Ops Cegah Jenayah' Berjaya!

Kejadian berlaku berulang-ulang kali, namun'jenayah' yg dilakukan sangat kotor dan meloyakan! Modus operandi nya pula sangat licik.. keluar secara senyap2 menyelongkar barang makanan ketika penghuni tiada dirumah serta meninggalkan kekotoran dengan bau yg amat tidak menyenangkan!

Busuk, jikik dan memualkan.. itu antara kata2 yg dapat saya berikan tentang 'jenayah' yg telah dilakukan. Berikut antara gambar suspek yg berjaya lensa kamera dapatkan setelah diperangkap:


Iya! tak salah lagi, suspek ini seekor TIKUS yg besar.

Haha! ayat aku ok tak kawan2. Ada macam ayat dalam 999 tu tak? Ape pon, aku puas hati bila dapat tangkap tikus tu. Lega hati aku & kawan2 kat rumah ni. Geram rase nye selagi tak dapat tangkap tikus tu, selagi tu hati tak tenang wehh!

Segala2 nya dah berakhir dan aku nak ucapkan ribuan terima kaih buat kawan2 yg sudi meyertai 'OPS CEGAH JENAYAH' yg sukses! sukses! sukses!

-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.