My 7 years MEGA plan shall be commence.. Now!

Hmm, dah 3 tahun aku tak pakai status SINGLE & AVALAIBLE hihi. Well, lepas ape yg telah terjadi lately n baru aje beberapa ketika tadi telah disahkan bahawa aku dan dia tidak lagi bersama! Very sad news huh!

But life must goes on bro! Kalau takut dipukul ombak, jangan berumah di tepi pantai kan.. Hmm. ape pon aku dah tekad yg '7 YEARS PLAN' aku ni akan dimulakan bermula sekarang.. Hanya aku aje yg tahu beb disebalik plan ni! Kalu umo aku panjang lagi 7 tahun, korang akan tahu la ape sebenarnya plan 7 tahun ni. InsyaAllah..

Malam ni, korang just tahu yg upacara ala2 pecah tanah telah bermula untuk my 7 years plan. Adios Amigos!

-Bersambung-

2 comments:

rayarani said...

bersabar....mari kita lihat..apakah planning 7 thn tu :)

wanUSJ said...

hihi, we wait n c

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.