Episod Jiwa Luka hihi..

Untuk entry kali ni, aku just nak share perasaan aku aje ngan korang, boleh?

Short & simple aje, nak kongsi beberapa lagu yg best khas untuk AKU sorang je sesuai dengan mood semasa. Kalu korang nak sekali, meh join the club hahahaha!

1) Okay - Ku Relakan Dikau Pergi






2) Aiman - Cinta Terakhir






3) Hampa - To'ki






4) Memori Berkasih - Achik & Nana






5) Ramalanku Benar Belaka - Umbrella





Tu aje yg aku dapat luahkan perasaan aku saat2 ni. Aku pasrah dan aku harus akur dengan suratan takdir. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui siapa dan apakah yg terbaik untuk suatu hari nanti..

-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.