Hahaha, LU KENA LA BEB!

Semalam adalah hari yg ssngat tak dapat dilupakan buat semua BREAKHEARTER especially someone yg close to me.Padan muka lah pendek kata!

Nak dijadikan cerita, ada sorang hamba Allah ni yg aku kenal ajak aku jumpa lepas kerja. Kesian sungguh lah kat dia ni, laki. Kerja melambak kat opis semalam tapi satu pun tak berusik. Tak leh nak pokes katenye.. Puas lah bercerita kes awek dia, dia cakap ade org lain aka kekasih lama sudah kembalilahhh. Dia ni dapat tau awek tu ade org lain dari FACEBOOK wo! Macam2 komen sayang, b n bagai2 kluo weii! Dia tak pernah alami semua tu, dia cakap hati nye tu rase macam luka berdarah2.. tak cukup dengan tu rase macam dicelup dalam air garam.. Pedihh sangat dia cakap! Wa cakap sama lu!

Tapi kes dia ni, si awek tetap sayang dia & pada masa same.. si awek ni sayang kekasih lama. Aku pon terpikir, kamonnnn. mane ade pompuan boleh kawen 2.. Kalu ade pon, tak rela UUuu! Hahaha! Abes aje cerita, aku pon masuk part ala2 kaunseling walopon ya hadoo! Aku nasihat mane yg termampu aje, asal dia nih tenang balik.

Aku cakap, awek2 ni jgn disayang2 sangat.. kelak merana badan weii! Pastu jumpa & cakap slowtalk ngan awek dia tanya kenapa buat macam tu kalau sayang. Soklan last pulak, aku suh tanya antara dia ngan kekasih lama tu, siapa yg awek tu pilih. Kemudian, dia sendiri tentukan kan.. nak let go or keep together..Tu aje beb!

Hmm, nantikan kesudahan cerita hamba Allah ni nanti sama ada bersama selamanya atau sebalik nya.. tu pon kalu aku sempat jumpalah nanti hihi.Kawan2, moga perkara ni jadi pengajaran. Sepandai2 tupai melompat, akhirnya tak dapat masuk sukan Olimpik jugak.. ye idok? Pandai2 aje aku ni..Kesian lah pada org yg korang sayang kalau korang buat macam tu, simple as that! Adios Amigos Polisi Kantore hihi.


Video sekadar hiasan.. Lolz!
-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.