Bahagia nya hidup.. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Arini baru aje nak bermula tetapi semalam mmg best sangat2 sebab aku dapat jumpa keluarga bakal mentua hihi.


Diorang datang bercuti kat KL ni selama 2 hari. So, aku ngan awek ku ape lagi.. bawak lah mereka semua ronda2 KL. Dari Aimar Chow Koay Tiow, sampai lah ke I-City & sampai ke Satay Samuri Kajang kitorang bawak.


Bukan apa, aku nak merapatkan hubungan silaturrahim dgn keluarga awek aku tu. Org cakap lah, kalau kita kahwin ni.. bukan aje kahwin ngan isteri kita aje tapi dengan famili2 sekali weii!


Maksud nya, kita terima seadanya kehadiran keluarga mentua & seterusnya menjadi sebahagian dalam hidup kita. Aku lagi bersemangat nak cari duit untuk kahwin hihi. Nanti mak abah aku pon tentu tak sabar, bila aku cerita perkara ni nanti. So, itu lah saja coretan untuk blog aku kali ni :).

P/S : Tak sabo pulak aku nak kawen..



-Bersambung-

2 comments:

rayarani said...

aimar char kuew teow tu kt ner? story skit...mcm best je...

wanUSJ said...

Hehe, aimar chow koay tiow ni kat ttdi shah alam je. Name kedai dia Aimar Corner, menu dari western sampai lauk nasi campo. Dah penah masuk jalan2 cari makan pon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.