Hahaha! tak tahan aku dok gelak tgk pilem ni.. MEMANCHORR!

Siang tadi aku berkesempatan la ke GSC Summit USJ ngan ehem2 nengok pilem yg LAWAK TAK HENGAT nih. Tajuk dia "Hantu Kak Limah Balik Rumah".

Pilem ni di tangani oleh antara pengarah FEVERET koi(*saya - ni loghat Pahang) name nye Mamat Khalid. Adoiyay! Aku tergelak berdekah2 ngan gelagat sorang2 pelakon dalam pilem ni. Hahahaha! MEMANCHORR!

Aku sarankan korang2, wokme2(*korang2 gak ni) pi tgk crita nih. Sokong lah industri pilem tempatan, kalau bukan kita.. siapa lah lagi ye idok? Tepok dada, tanya lah selera memasing :).



Video kat atas nih antara babak kegemaran aku dalam pilem tu, sentimental value gitu ngan lagu yg aku suke, "Cinta Kristal" nyanyian Rahim Maarof. Lepas abes nengok pilem, terus aku makan sebab lapo then terus pi karok lagu ni wahaha! Well, enjoy la ye kawan2.

-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.