Hari2 seorang pekerja a.k.a kuli..

Hmm hari ni aku nak crita hari2 seorang pekerja, kuli, org suruhan yg khusus kerja 5 hari seminggu hihi. Aku akan bagi penjelasan skali dengan gambo2 yg lebih kurang ada kena mengena.Here we go hihi..

Isnin..

 Monday blues kata org putih.. mood kerja pon tak berapa nak ada :p

Selasa..
Mood kerja baru nak masuk..

Rabu..
Otak dah mula fikir yg lusa nanti hari Jumaat.. tak sabar nak cuti lagi.. SABAR JE LA!

Khamis..
Yes! Esok hari last kerja utk minggu ni sudah mariii...

Jumaat & Sabtu..
*TGIF! Aku paling suka hari Sabtu weii hahaha!

Ahad..
Waktu tengahari :
Oohh.. Nooo.. Alahaiii :(

Malam nya pulak :

Esok start kerja balik.. ngadap kerja melambak, ngadap lagik muka boss.. Rasa nak jerit kuat aje dalam rumah..UWARRGGHHHHH!


*TGIF = Thanks God Its Friday


Hahaha! Macam, tu lebih kurang gambaran kbykan org yg kerja kuli aka makan gaji yg dapat aku gambarkan.. Tapi korang jgn kompius tang gambo last tu, dia sorang aje yg berjambang bermisai hihi. Ape pon kerja korang, buat dengan ikhlas ok. Moga korang berjaya hadapi semua ni sampai korang pencen.. Tu pon kalu panjang umor.

-Bersambung-

2 comments:

fizazbd said...

haha mmg tepat sekali xpressi muka tu kih kih kih

wanUSJ said...

macam tu la pengalaman tiap2 minggu muehehe! Again and again and again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.