Terima kasih APESAL.COM & geng-geng yang sudi ke mari

Kalau dulu, aku ada post pasal STATS blog ni masa 2 bulan baru berblogging. Sekarang ni dah 6 bulan pon usia blogakukeni. Alhamdulillah :)

Ok, sekarang aku nak share pulak statistik blog ni selepas 6 bulan.. Feast your eyes!

OVERVIEW



AUDIENCE


TRAFFIC SOURCE


POST

Paling penting, terima kasih jugak pada MY DEAR sebab promote suruh register kat APESAL.COM. Memang puas hati sangat-sangat lah, berbaloi-baloi :)

P/S : Kalau korang nak register APESAL.COM, sila-silakan lah ye tapi harap bersabar sebab nak dapat emel approval dari pihak diorang memang mengambil masa.. masa aku register aritu pon ambik masa 5 hari jugaklah. Hasilnya memang TERBAIK!

-Bersambung- aka -To be continue-

4 comments:

yanie cool said...

wah...i da follow

Fasya Abadie said...

habiba ba bubu era :P

++ aD[d] ++ said...

weh...apo kobondo ni???aku xphmmmm~ explain plsss...

wanUSJ said...

@ Dear: Agagaga!

@ Ad: Nanti ko mai sini jumpa Jue, aku explain ek hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.