Berbahagialah semua AHMAD

Akhirnya, ada juga lagu khas untuk AHMAD seluruh dunia.

Selalu nya kita akan dengar lagu-lagu untuk kaum hawa macam Rozzana, Sephia, Aduhai Saleha & banyak lagi..

Aku pun tak sengaja terdengar lagu ni kat Era malam semalam. Pasal dia dok sebut nama awalan aku tu yang terlayan kott... So, terus aku mencari siapa yang menyanyi lagu ni.




Search punya search, terjumpa lah dengan Arrora Salwa(gambar) kat Youtube. Laa, aku ingat lagu ni lagu dari seberang rupanya karya anak tempatan. Anyway nice song!

Macam yang aku letak kat tajuk entry ni, BERBAHAGIALAH SEKALIAN AHMAD di dunia ini :)





Hai Ahmad....
Ahmad..Ahmad...

Pertama kali si aku malu-malu,
Saat ku dekat ku ragu2
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad...

Ternyata tanpa ku duga-duga,
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya,
Ah Ah Ahmad...

Dialah idola,
Dialah superstar,
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yg ku nanti,
Selalu terpuji,
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..

Ahmad...
Kau selalu dihatiku
Ahmad...
Luluhkan keangkuhanku,
Ahmad...
Ingin aku cepat-cepat,
Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad...
Peribadinya sederhana,
Ahmad...
Tiada banyak bicara,
Ahmad...
Ku tak mahu lama-lama,
Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad....
Ah Ah Ahmad....
Ah Ah Ahmad....
Ah Ah Ahmad....

-Bersambung- aka -To be continue-

2 comments:

lillies said...

ah..ah..ahmad....hehehe...tumpang nyanyi jap seround..hehehe...actually masa mula2 dengar lagu ni sy dh mula fall in luv dh...hehehe...siap dh buat ringtone pun lagu ni...hehehe...

wanUSJ said...

Jom karaoke je terus hehe... Lagu ni best layan banyak-banyak kali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.