TOKEK oooiii!

Adoiii! Kenapa la ko lari TOKEK? Kalau korang2, wokme2 nak tau.. Aku ade la membela sekor, klik kat sini T.O.K.E.K

Tapi takpe, aku tau ko takkan pi mane2 pon TOKEK oiii.. Pasal nya aku rase bio aje la ko bebas. Ko pon nak idup jugak macam tokek2 yg lain tu.

Tak sangka ko ada lagi kat rumah aku ni , dan buktinya... Gotcha! Hahaha!





Lega hati aku ni TOKEK oiii.. Lagi lega hati aku bila ko bila dah boring dok kat luo tu, ko masuk balik sambil POSING belakang almari baju aku.. Cayalah! Ko mmg my best TOKEK ever lah!




<Dalam hati ni.. 'Siaplah ko bila ko dah cukup 400gram keatas.. hehehe'>


-Bersambung- aka -To be continue-

2 comments:

leyzajamil said...

siapla nak buat apa makan kah?

wanUSJ said...

Hahaha! kalau ada menu terbaik, sila2 cadangkan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.