Gula itu SUGAR..

Entry kali ni nak kongsi satu 'presentation' yg agak MABELES! POWER!

4.2 gram adalah bersamaan 1 sudu teh GULA. Jadi dalam 'presentation' ini pulak menyamakan 1 sudu teh dgn 1 KIUB!

Itulah yg aku aku cakap 'It so presentable'. Menarik, unik & senang nak paham :P

Walau pon korang dah tahu tapi mungkin cara ni lebih membuka mata dan mungkin dapat menyedarkan kita untuk berhati2 barangkali.. Ingat, SATU KIUB = 1 SUDU GULA.








































Hmmm.. Goner gaya sekang ni wehh?** Sedap semua tuuu tapi jgn selalu2 makan nanti...
** Macamana sekarang ni wei?


-Bersambung- aka -To be continue-

3 comments:

shahjiehan said...

wah,,info menarik nih!! hahaha... mcm taw2 je kat mana amik tuh~ lalalalla

shahjiehan said...

brader,,buang verification kat komen nih..

jom baca dan komen Tutorial buang verification

wanUSJ said...

Syhh! diam2 sudeh bro hahaha!.. Ok, thanks for the advise & check it out

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.