Kekesalan tiada berguna kalau tiada USAHA PERUBAHAN diri aku sendiri!

Hmm, hari ni aku nak SENTIMENTAL lagi boleh? Buat apa pulak aku tanya korang yg tgh baca blog aku ni.. hihi.

Yup! Tajuk entry aku kali ni mmg agak mendalam maksudnya. Bukan apa, ni berkenaan kerjaya part time aku aje. Jgn salah paham pulak ek, no no!

Ibarat MY GREAT INSPIRATION, MENTOR E-SAVING ABANG AMRI.. 'Ko tunggu ape lagi wan?' Soalan tu ditanya 2 kali, namun aku tak terjawab. Yelah, bila aku setuju nak join program E-SAVING ni, berkobar2 semangat nak UBAH HIDUP! 

Sekarang aku tau mentor aku tu mesti FRUST yg amat atas apa yg terjadi pada aku sekarang. Dia meletakkan sepenuh kepercayaan pada aku untuk membantu kawan2 buat SAVING same2.. Maafkan saya abg Amri tapi saya mmg betol2 PERCAYA & kalau nak suh tunjukkan BERANI untuk berubah, saya sedia! Tiada alasan.. DO OR DIE!

Aku sedar, kekesalan mmg tiada gunanya kalau aku sendiri tidak ada usaha UBAH diri sendiri. I learn my lesson!



-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.