Baru aku perasan.. Aku LONELY!

Arini Monday Blues lagik tapi di tahun yg baru, 2011. Hmm, makne nye bertambahlah lagi umur aku tahun ni.

Sedang aku dok terpiker2 seketika, apa yg paling aku perasan pada diri aku ni.. aku rupa2 nya kesuyian, loneliness kill myself!

Adoii, apelah yg aku dok buat selama ni weh? Arini baru aku perasan.. Selama ni, tak nak ngaku kot yg aku ni mmg lonely.. Kesian kat aku huhu. Walopun aku berkawan ngan ramai org tapi tetap aku rasa sunyi. Sighh!!

Tapi dalam aku dok2 terpiker, aku boleh pulak buat quote aku sendiri.. "Sunyi sepi itu perlu supaya kita dapat menghargai erti sebenar sebuah KERINDUAN..".. Amacam? Terer tak aku? Hahahaha! Poyo betol la hahaha!

Apepon, korang enjoy aje la lagu System Of A Down kat bawah ni dgn tajuk 'LONELY DAY', one of my favourite Heavy Rock band.. sesuai ngan tema hidup aku sekarang ni..



-Bersambung-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.