Aku bukan aku yg dulu?? I need a doctor.. Please


Entry kali ni aku nak sentimental jek..

Baru aku prasan yg aku TIADA PERASAAN.. Feel like I'm a machine or robot, something like that..

Aku tak suka perasaan macam tu sebenarnya.. Sighhh! I lost my HUMAN SENSE maybe.. I'm so scare!

Setelah aku lalui detik2 paling MENGECEWAKAN, so PAINFUL dalam hidup aku beberapa bulan sebelum ni.. Aku rasa macam sesuatu YG GANAS dah makan HATI & EMOSI aku.. Something eating me ALIVE deep from the inside.

Pada siapa2 yg rapat pada aku, maafkan aku kalau kalian berasa kelainan pada diri aku ni.. Aku tak tahu nak buat apa lagi nak halang perubahan diri aku ni coz the ROOT CAUSE is like a gigantic monster attacking me and it is so fierce. I'm nor SUPERMAN neither an IRONMAN.. Please apologize me my friend. All this while I pretend like I'm OK but the truth is that is not so true!

I need a doctor.. a psychologist maybe to help me getting my old life back.. Please

-Bersambung- aka -To be continue-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.