Nak Tak Nak - NADIA

Dah lama gua mencari lagu ni.. akhir jumpa juga kat Youtube. So enjoy yaahh geng :)


Nak tak nak kalau tak nak sudah...
Menjadi kawan...

Sungguh aku tak peduli apa orang kata
Tentang kita atau sesiapa
Aku tak peduli kerna aku tak bersalah
Tak bersalah...tak bersalah

Sungguh aku tak peduli apa orang kata
Tentang kita atau sesiapa
Aku tak peduli kerna aku lebih rela... lebih rela
Menjadi kawan

Sungguh aku tak peduli bila orang kata
Aku gila... aku gila
Aku tak peduli kerna aku bukan gila...
Bukan gila...bukan gila

-Bersambung- aka -To Be Continue-

2 comments:

Bilal binti Robah said...

nice bro
takperlu berubah sbb org lain lah kan
just me is me

:)

wanUSJ said...

ye betol sangat tu dikk :).. Positive always!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.