Gambar Hantu kat Apartment di Relau.. Mmg ANGKER!

Nih ada gambaq sorang mamat ni yg amik gambaq dia guna hp.
Lokasi : Relau, Penang.
Ada pompuan dok kat belakang koridor tu...mamat tu lak demam tak kebah lepas tu.



Kawan ofis aku pon dulu tinggal kat apartment relau ni..mmg ada gangguan sket tmpt nih. Unit ada 3 bilik tapi satu bilik tu...sapa2 pon masuk rasa mcm tak tenteram. Jadi last2 bilik tu kunci mcm tu jer...satu malam hasben dia pi dapor dalam pukul 2 pagi...terpandang satu lembaga tgk berdiri kat balcony luar...hmm tak tunggu lama lah lepas tu terus pindah Mmg...kawan satu ofis..rumah tu la nih dah dijual...my
fren  tu  balik dok rumah mak dia.

Kalau malam hasben dia balik lambat dari kerja...dia dok sorang2 dalam bilik...boleh rasa mcm ada org/makhluk lain duduk dalam bilik sebelah...bulu tengkuk tak pasal2 dok meremang jer. Kalau kakak
dia atau sapa2 mai masuk bilik tu pun boleh rasa gerun semacam Hmm... Relau.. dulu kawasan ni memang hutan...  sekarang baru membangun..

Agaknya hantu dalam hutan tu.. bila dah ada pembangunan tak ada tempat nak tinggal..  so tinggal kat apartment la.. mcm kat lkw ... ada satu projek kondo yang dah 70% siap.. pastu terbelengkalai... sekarang dihuni oleh hantu... mlm2 boleh dengar orang sembang2 dan membasuh lagi....


-Bersambung- aka -To Be Continue-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.