Berita Terkini - Lagi saksi kejadian tren terbabas di Sentul..??

28 Febuari 2011

Kuala Lumpur..

Baru-baru ini kita telah digemparkan dengan berita Tren Star-LRT hampir terjunam
di Stesen Bandar Sentul pada 25 Febuari yg lalu.

Namun mengikut  sumber berita ade yang mengatakan kejadian itu bukanlah disebabkan dari kesilapan teknikal maupun salah dari driver tren itu..
Ianya disebabkan berlakunya pergaduhan antara dua pihak yang bertelagah..
Dan Tren itu cuba diselamatkan oleh seorang wira..

Menurut kata salah seorang saksi utama kejadian, yang dikenali sebagai Mak Minah Salleh, 65 tahun. Telah nampak kejadian sebenar pada hari tersebut...

"Semasa nak jalan pergi ke kedai, makcik nampak kelibat orang labah-labah
sedang cuba nak berhentikan tren. Melompat sana sini budak tu.. Makcik ingatkan dorang tengah wat filem.." kata beliau .. sambungnya lagi.

"Makcik  nampak macam orang sotong.. Bukan sotong yang lembut itu..
Tapi ni sotong besi yang jahat gamaknya sedang melarikan diri." kata beliau
selepas disoal siasat oleh Skuad Gerak Khas yang diketuai oleh Sgt Mulder.

Namun sehingga kini berita ini tetap menjadi rahsia dan tidak dihebahkan kepada umum atas sebab-sebab keselamatan negara.

Berikut adalah dari sumber gambar mereka-mereka yang tidak mahu dikenali..



Sumber Ruektor..





P/S : Perasan tak? Gambar dengan caption tu lebih kurang macam buku cerita yg korang dok baca kecik2 dulu.. Hmmm


-Bersambung- aka -To be continue-

8 comments:

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. apakah? spiderman pulak masuk. aisehh.

wanUSJ said...

haha! naseb bek hero come to the rescue

yanie cool said...

2 baru spiderman lom dtg lg superman penyelamat bumi bkn org.hahaha

erm jom polo2 me lak..
nyakyuk or pelupa??ermm..lebih kurang je 2.jom layan my blog ni..hu7

wanUSJ said...

haha! kalau gitu, bumi aje selamat, orang tak selamat.. Yosh! terus ke blog anda :)

kotak hitam said...

hahahaha...
i like...

wanUSJ said...

hehe..

Miez Elya said...

hahaha,
mati2 ingat betul tadi..
Rase ddk2 dkt area2 sentul, xde plak dgr berita ni..
rupa2nye.. Apakah???????

wanUSJ said...

Maafkan saya miez elza.. haha! sekadar ceritera dongeng semata mata ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.