Najib is coming to our campus....lets bomb his helicopter?? WTF!!


Korang terkejut dengan tajuk tampalan ini? Aku pun sama turut terkejut tapi belum terkentut kehkeh!

Ini ada kena mengena dengan sentimen untuk membenci orang no 1 negara seperti yang dilaporkan dalam HARIAN METRO . Moga ini menjadi pengajaran kepada para penuntut sekalian dan juga rakyat Malaysia amnya, jangan buat sesuatu komen tak kisahlah pada sosial network atau sms berbentuk ugutan & hasutan.. takut-takut kelak merana badan weii!


Ape pon, kami sek orang muda sokong ulama'.. jadi marilah berakhlak seperti ulama' bukannya takde akhlak mengikut nafsu amarah tak tentu pasal. Renung-renungkan lah ye kawan-kawan :p

-Bersambung- aka -To Be Continue-

4 comments:

Miz Waniey said...

tah2 yg ugut2 cam tikus je kt luar..

pape pon sokong ulama...jeng2

wanUSJ said...

Kannn.. Ade betol gak tu :)

Riduan said...

sedihkan wan bila tahu mahasiswa kita sampai jadi hilang rasa hormat pada pemimpin mcm tu... padan muka!!! tapi yg kesian kat mak bapak dia lah....

wanUSJ said...

Wan mai prenn.. thanks for the opinion bro! Aku setujuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.