Nasi Sila Lahar Kepar.. Terbaekkkk!

Ok, arini aku nak kongsi pengalaman aku berjalan-jalan ke Penang tak lama dulu.. Dan memang dah lama aku teringin nak pegi try, test, tengok dan rasa makan kat NASI SILA LAHAR KEPAR Kepala Batas.


Pada hemat aku, makanan kat sana memang seperti yang diwar-warkan beb! Terliur la wa cakap lu!

 Ini lah dia rupa hias kedai makannya

Sampai sekarang aku dok teringat kat ayam kampung goreng Nasi Sila Lahar Kepar ni.. Kenapa lah terpaksa berjauhan adoiiii! Sememangnya aku seorang penggemar ayam goreng yang hardcore!

 
Fuhh! Time aku dok post entry ni pon tengah dok terliooo.. Gulp!

So, pada siapa-siapa yang berkesempatan ke Penang, sila-silakanlah berkujung ke Nasi Sila Lahar Kapar.

P/S : Sebelum aku terlupa, bila korang sampai aje sini, korang boleh pilih nak makan kat meja atau pon bersila dalam pondok-pondok yang disediakan sesuailah dengan namanya hehe :)

-Bersambung- aka -To be continue-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.