Showing posts with label Memories Lane. Show all posts
Showing posts with label Memories Lane. Show all posts

Ini kisah B & YYG.. bukan nama sebenar, boleh?



DIALOG 1

B : Yyg..

Yyg : Ye B..

B : Kita tengah SMS ke, tengah ON CALL nih?

Yyg : Haishh!


DIALOG 2

Yyg : B..

B : C..

Yyg : Haishhh!

B : Hihi :p


DIALOG 3

Yyg : B..

B : Ye Yyg..

Yyg : Apesal tak nak sebut C tadi?..

B : Haishh! (dalam hati, terkena gak akuu.. adehh)


-Bersambung- aka  -To Be Continue-

Suatu ketika.. apabila P.A MAWI kawen


Hari ni aku agak sibuk dengan kehidupan duniawi yang menuntut masa dan tenaga demi memenuhi kehendak & keperluan harian yang semakin mendesak di tengah kotaraya. Sigh!

Jadi aku decide nak kongsikan balik gambar-gambar perkahwinan Personal Assistant aka P.A Mawi yang sorang ni suatu masa dulu.. Jelas sekali penulis blog ni memang takde idea langsung nak mengarang atau mengarut apa-apa, hahaha! So, enjoice!













Kalau kamu mahu tahu, aku sememangnya fanatik MAWI sedari dulu lagi.. Kehkehkeh!


-Bersambung- aka -To be continue-

Babies talking.. SERIOUS CUTE!


Tatatatatata.. Tatatatata..Tatatata.. hihi :P





Tatatata.. tatatatatatatatata

-Bersambung- aka -To be continue-

First A380 passenger flight


Hmm, I just remember the days when an A380 was introduced.

Here I want to share with you all the moments on that day :)



 Enjoy your time everybody..

Enjoy the entertainment..

Talking in comfortable environment..

 Have a good time with friends..

 Hmm, maybe talking in a private area..

 Relaxation on your on seat..

 Do what ever you want..

 Even when the light goes out, you still can do your own stuff..

Napping time.. Zzzz

P/S : This picture was taken around 5 years ago..
-Bersambung- aka -To be continue-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Belog!

Apesal! Apesal! Apesal!

Blogobo.. Blogobo.. Blogobo

Komuniti Blogger Pahang

Powered By Blogger
Sensei-Itok-WanUSJ-Along Productions. Powered by Blogger.